Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Get it

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Miroslav Foret
Other Authors:
Dávid Melas, 1993-
Document Type:
Books
Document range:
166 stran :
Published:
Praha : Grada, 2021
Edition:
První vydání
Subjects:
Physical Description:
166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-271-1723-9

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
skladiště
G 427.279 a

Similar