Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

To chci

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret
Další autoři:
Dávid Melas, 1993-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
166 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2021
Vydání:
První vydání
Témata:
Fyzický popis:
166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-271-1723-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
skladiště
G 427.279 a

Podobné