Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 313 s. : il
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání:
- 2., aktualiz. a rozš. vyd
- Témata:
- Fyzický popis:
- 313 s. : il
- Bibliografie:
- Anglické resumé. - Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 9788024742090
Podobné
-
Marketing v cestovním ruchu
Dagmar Jakubíková