Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci

To chci

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Dagmar Jakubíková, 1948-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
313 s. : il
Vydáno:
Praha : Grada, 2012
Vydání:
2., aktualiz. a rozš. vyd
Témata:
Fyzický popis:
313 s. : il
Bibliografie:
Anglické resumé. - Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
9788024742090

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
DOSPELE
N 338.48

Podobné