Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 s. : il. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1242.688 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
37 ZÁK | 2-1242.688 | ||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
37 ZÁK | 2-1242.688 | ||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
37 ZÁK | 2-1242.688 |
Podobné
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Koktavost : integrativní přístup
Viktor Lechta, 1948-