Cizí jazyky a specifické poruchy učení
Projevy specifických poruch učení (zejména dyslexie) významně ztěžují osvojení cizího jazyka, přičemž hlavní překážkou není pouze neschopnost číst a psát, ale nedostatečný rozvoj poznávacích procesů a v souvislosti s nimi se rozvíjející problémy emocionální. Přesto lze na základě diagnostiky, rodinné anamnézy a osobnostních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 167 s. : il. ; 22 cm
- Vydáno
-
Havlíčkův Brod :
Tobiáš,
2005 [i.e. 2006]
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Správné vročení v tiráži
Terminologický slovník - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-7311-022-9
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1165.748 |