Ogilvy o reklamě
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 223 s. : obr. (některé bar.) ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
1998
- Vydání
- 2. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-85943-83-2
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
3-1047.271 |