Ogilvy o reklamě

To chci

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Ogilvy, 1911-1999
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 s. : obr. (některé bar.) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 1998
Vydání
2. vyd.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-85943-83-2

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1047.271