Marketing
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní … celý popis
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 855 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
©2004
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Terminologický slovník
Přeloženo z angličtiny
Dotisk r. 2007, v knize uvedeno: dotisk 2007, 2006 - Fyzický popis:
- 855 stran : ilustrace ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 9788024705132
8024705133
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.
Podobné
-
Základy mezilidské komunikace : 6. vyd.
Joseph A. DeVito, 1938-
-
Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků
Philip Kotler, 1931-
-
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Nirmalya Kumar
-
Průvodce základními statistickými metodami
Marie Budíková, 1955-
-
Management : organizování, rozhodování, ovlivňování
Ladislav Blažek, 1945-