Marketing

To chci

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Philip Kotler, 1931-
Další autoři:
Gary Armstrong
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
855 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, ©2004
Edice:
Expert (Grada)
Témata:
Popis jednotky:
Terminologický slovník
Přeloženo z angličtiny
Dotisk r. 2007, v knize uvedeno: dotisk 2007, 2006
Fyzický popis:
855 stran : ilustrace ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:
9788024705132
8024705133

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
USTINADORLICI
DOSPELE
65

Podobné