Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků

To chci

Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Philip Kotler, 1931-
Další autoři:
Fernando Trías de Bes Mingot, 1967-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
199 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2005
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
199 s. : il.
Bibliografie:
Obsahuje rejstřík
ISBN:
80-247-0921-X

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
USTINADORLICI
DOSPELE
65

Podobné