Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků
Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 199 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2005
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny
- Fyzický popis:
- 199 s. : il.
- Bibliografie:
- Obsahuje rejstřík
- ISBN:
- 80-247-0921-X
Podobné
-
Marketing management : Analýza, plánování, realizace a kontrola
Philip Kotler, 1931-
-
Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy
Philip Kotler, 1931-
-
Marketing
Philip Kotler, 1931-
-
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat
Philip Kotler, 1931-