Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Jan Halada
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
118 stran :
Vydáno:
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání:
První vydání
Témata:
Fyzický popis:
118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-246-3075-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
659.1