Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 118 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání:
- První vydání
- Témata:
- Fyzický popis:
- 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-246-3075-5