Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 s. ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík
- ISBN:
- 9788073676797
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.
Podobné
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta