Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 s. ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík
- ISBN:
- 9788073676797
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
POBOCKA
|
DOSPELE
|
ODD 376 | |||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
HLAVNI
|
STUDOVNA
|
ST 376 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
HLAVNI
|
DOSPELE
|
RF 376 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
HLAVNI
|
DOSPELE
|
RF 376 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
POBOCKA
|
DOSPELE
|
HPR 376 |
Podobné
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta