Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Michal Medek, 1979-
Další autoři:
Stanislav Kudela
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
E + M. Ekonomie a management = Economics and Management. -- Roč. 6, mimořádné č. (2003), s. 43-46
Témata:
Popis jednotky:
Rubrika: Statistika
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0279568
003 CZ-LiKVK
005 20211029140412.5
007 ta
008 100525s2003----xr-----f-b----000-0-cze-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 519  |x Kombinatorika. Teorie grafů. Matematická statistika. Operační výzkum. Matematické modelování  |9 13  |2 Konspekt 
080 |a 519.2  |2 MRF-sel 
080 |a 339.1  |2 MRF-sel 
100 1 |a Medek, Michal,  |d 1979-  |4 aut  |7 mzk2007390305 
245 1 0 |a Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu /  |c Michal Medek, Stanislav Kudela 
246 2 |a Statistika 
500 |a Rubrika: Statistika 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
653 0 |a trh  |a marketingový výzkum  |a statistické metody  |a matematická statistika  |a statistická indukce 
700 1 |a Kudela, Stanislav  |4 aut 
773 0 |w li_us_cat*sg980436_2003_003_005  |t E + M. Ekonomie a management = Economics and Management  |g Roč. 6, mimořádné č. (2003), s. 43-46  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs