Skryté bohatství firmy
To, co je ve firmě nejcennější, neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech, v jejich rozumu, znalostech a dovednostech, citu a vůli. Svůj potenciál mohou, ale také nemusí, rozvíjet a využívat v zájmu firmy i svém vlastním. Pokud firma vytváří podmínky pro využívání sociálního kapitálu i znalostního (efektivní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 183 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Alfa Publishing,
2006
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Management studium (Alfa Nakladatelství)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 183 s.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 80-86851-17-6
Podobné
-
Marketing podle trhů
Jan Kincl
-
Dobré jméno firmy
Zdeněk Dytrt, 1930-
-
Efektivní leader
Patrik J. McKenna
-
Quo vadis, personalistiko?
Jan Barták, 1938-