Aktivní v popisu : poznámky ke stylu žákovských slohových prací = Active in description : notes on the style of pupils' essays

To chci

Tématem textu jsou jazykové a komunikační kompetence v psaných komunikátech žáků. Autoři posuzují slohový projev žáků prostřednictvím metod kvantitativní lingvistiky. Ze škály slohových útvarů byl vybrán prostý popis. Předmětem rozboru je 60 slohových prací 12-13letých žáků (30 žáků 6. třídy ZŠ a 30 žáků odpovídajícího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Michal Místecký, 1990-
Další autoři:
Lucie Radková
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Český jazyk a literatura. -- ISSN 0009-0786. -- Roč. 72, č. 3 (2021/2022), s. 120-126
Témata:
Popis jednotky:
Resumé anglicky
Fyzický popis:
Poznámky, tabulky
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11521497
003 CZ PrNPK
005 20220502140250.0
007 ta
008 220315s2022 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.016:808.1  |2 MRF 
080 |a 373  |2 MRF 
080 |a 81'32  |2 MRF 
100 1 |a Místecký, Michal,  |d 1990-  |7 osd20191030737  |4 aut 
245 1 0 |a Aktivní v popisu :  |b poznámky ke stylu žákovských slohových prací = Active in description : notes on the style of pupils' essays /  |c Michal Místecký, Lucie Radková 
300 |b Poznámky, tabulky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé anglicky 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Tématem textu jsou jazykové a komunikační kompetence v psaných komunikátech žáků. Autoři posuzují slohový projev žáků prostřednictvím metod kvantitativní lingvistiky. Ze škály slohových útvarů byl vybrán prostý popis. Předmětem rozboru je 60 slohových prací 12-13letých žáků (30 žáků 6. třídy ZŠ a 30 žáků odpovídajícího ročníku gymnázia), v nichž popisovali vlastní pokoj a svou třídu/školu budoucnosti. Cílem článku je prozkoumat, zdali se texty od sebe liší na základě pohlaví pisatelů, školy, a kombinace těchto faktorů. Výsledky v tabulkách. 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 4 |a víceleté gymnázium 
650 7 |a čeština  |7 ph135292  |2 czenas 
650 7 |a psaný projev  |7 ph182328  |2 czenas 
650 4 |a sloh 
650 7 |a lingvistika  |7 ph115153  |2 czenas 
650 4 |a jazyková dovednost 
650 4 |a aplikovaná jazykověda 
650 7 |a stylistika  |7 ph126173  |2 czenas 
650 4 |a způsobilost 
650 4 |a aktivizující metoda 
650 4 |a hodnocení žáka 
653 0 |a popis  |a kvantitativní lingvistika 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
700 1 |a Radková, Lucie  |7 pna2012737747  |4 aut 
773 0 |t Český jazyk a literatura  |d Praha : Fraus, 1950-  |x 0009-0786  |g Roč. 72, č. 3 (2021/2022), s. 120-126  |q 72:3  |9 2022 
910 |a ABA012  |x kpw11521497 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001909324&local_base=ANL 

Podobné