Vychovatelky - kategorie pomáhající profese
Autorka článku se věnuje povolání vychovatelky ve školní družině z pohledu kategorie pomáhající profese. Vychovatelka hraje ve výchově dětí velkou roli. Vzhledem k tomu, že nemusí děti vést k výkonu, tak k ní mají děti často velmi otevřený vztah. Vychovatelky se během přípravy na fakultách, ale i dále v rámci dalšího vzdělávání, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciál pro školní družiny. -- ISSN 2336-4343. -- Roč. 5, č. 2 (2018), s. 15-16
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11468447 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180621142828.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180606s2018 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.018.54 |2 MRF | ||
080 | |a 378 |2 MRF | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
080 | |a 374.7 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Chmelová, Martina |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Educator - categories of helping professions |
245 | 1 | 0 | |a Vychovatelky - kategorie pomáhající profese / |c Martina Chmelová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Autorka článku se věnuje povolání vychovatelky ve školní družině z pohledu kategorie pomáhající profese. Vychovatelka hraje ve výchově dětí velkou roli. Vzhledem k tomu, že nemusí děti vést k výkonu, tak k ní mají děti často velmi otevřený vztah. Vychovatelky se během přípravy na fakultách, ale i dále v rámci dalšího vzdělávání, učí s dětmi správně pracovat. Díky specifickým souvislostem ve výchově dětí je důležitá jejich podpora ze strany vychovatelů. | ||
650 | 7 | |a vychovatel |2 pedag | |
650 | 4 | |a pedagog volného času | |
650 | 7 | |a výchova pro volný čas |7 ph116695 |2 czenas | |
650 | 7 | |a vzdělávání učitelů |7 ph158324 |2 czenas | |
650 | 7 | |a další vzdělávání |7 ph119318 |2 czenas | |
650 | 7 | |a celoživotní vzdělávání |7 ph119091 |2 czenas | |
650 | 4 | |a dítě | |
650 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas | |
650 | 4 | |a výchovné působení | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a pomáhající profese |a vztah vychovatel - dítě | |
773 | 0 | |t Speciál pro školní družiny |x 2336-4343 |g Roč. 5, č. 2 (2018), s. 15-16 |q 5:2 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11468447 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001729495&local_base=ANL |
Podobné
-
Internet není cíl, ale prostředek
Martina Chmelová
-
Učitelé - kategorie pomáhající profese
Martina Chmelová
-
Stres a komunikace
Martina Chmelová
-
Syndrom vyhoření a jeho prevence
Martina Chmelová
-
Zvyšování psychické odolnosti pedagogů
Martina Chmelová