Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Other Authors:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 435 s. :
- Published:
-
Praha :
Portál,
2010
- Edition:
- Vyd. 1.
- Subjects:
- Physical Description:
- 435 s. : il. ; 24 cm
- Bibliography:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
Similar
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Koktavost : integrativní přístup
Viktor Lechta, 1948-