Marketing od myšlenky k realizaci

Get it

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors:
Věra Vávrová, 1955-
Document Type:
Books
Document range:
308 s. :
Published:
Praha : Professional Publishing, 2007
Edition:
1. vyd.
Subjects:
Physical Description:
308 s. : il. ; 25 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-45-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-190.702