Marketing od myšlenky k realizaci

Get it

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Gustav Tomek, 1935-2017
Other Authors:
Věra Vávrová, 1955-
Document Type:
Books
Document range:
308 s. :
Published:
Praha : Professional Publishing, 2007
Edition:
1. vyd.
Subjects:
Physical Description:
308 s. : il. ; 25 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-45-0

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.