Marketing od myšlenky k realizaci

To chci

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři:
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
308 s. :
Vydáno:
Praha : Professional Publishing, 2007
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Fyzický popis:
308 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-45-0

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20071764037
003 CZ PrNK
005 20080130151451.0
007 ta
008 071116s2007 xr a f 001 0 cze
990 |a BK 
015 |a cnb001764037 
020 |a 978-80-86946-45-0  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)190778959 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Tomek, Gustav,  |d 1935-2017  |7 jk01132701  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing od myšlenky k realizaci /  |c Gustav Tomek, Věra Vávrová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Professional Publishing,  |c 2007 
300 |a 308 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Vávrová, Věra,  |d 1955-  |7 ntka174424  |4 aut 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:d2001bd0-77b1-11e9-ba7f-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument 
901 |f 1. vyd.  |o 20080130 
910 3 |a OLA001  |b 1-190.702 
996 |a HEJC  |b 2650723090  |c 1-190.702  |m BOOK  |l Běžný fond  |r Externí sklad-Hejčín  |n 24  |w 000881102  |u 000010  |s A  |j SVK50  |t OLA001.SVK01000848139.SVK50000881102000010