Základy psychologie učení
Učebnice rozebírá základní problémy psychologie učení s důrazem na spojení teorie a praxe. Seznamuje s otázkou, co je učení, s psychologickými teoriemi učení, s procesem a strukturou učení, pojednává o řízení učebníchčinností, opaměti a zapomínání, o senzomotorickém učení, anticipaci a vědomé regulaci pohybů, o řeči, pojmovém … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 249 stran : obrázkky, grafy ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1982
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Učebnice pro vysoké školy
- Témata
- Uživatelské určení
- Vysokoškolská učebnice pro posluchače fakult připravujících učitele
- Bibliografie
- Obsahuje rejstříky a literatutu
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MED00125663 | ||
003 | CZ-PrNML | ||
005 | 20180219124007.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180208s1982 xr ad e 001 0|cze|| | ||
009 | BK | ||
015 | |a cnb000158040 | ||
020 | |q (Vázáno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c ABA001 |d ABA008 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt |9 17 |7 sk136360 | |
080 | |a 616-073.75 |2 h | ||
080 | |a 615.849 |2 h | ||
100 | 1 | |a Linhart, Josef, |d 1917-1992 |4 aut |7 jk01072170 | |
245 | 1 | 0 | |a Základy psychologie učení / |c Josef Linhart |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Státní pedagogické nakladatelství, |c 1982 | |
300 | |a 249 stran : |b obrázkky, grafy ; |c 25 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Učebnice pro vysoké školy | |
504 | |a Obsahuje rejstříky a literatutu | ||
520 | |a Učebnice rozebírá základní problémy psychologie učení s důrazem na spojení teorie a praxe. Seznamuje s otázkou, co je učení, s psychologickými teoriemi učení, s procesem a strukturou učení, pojednává o řízení učebníchčinností, opaměti a zapomínání, o senzomotorickém učení, anticipaci a vědomé regulaci pohybů, o řeči, pojmovém učení a myšlení, o tvořivosti a učení, o sociálním učení a osobnosti a zabývá se využitím psychologie učení ve společenské praxi. | ||
521 | |a Vysokoškolská učebnice pro posluchače fakult připravujících učitele | ||
650 | 0 | 7 | |a psychologie, klinická psychologie |2 mednas |7 nlk20040148221 |
650 | 7 | |a učení |7 D007858 |2 czmesh | |
650 | 7 | |a přenos učení (psychologie) |7 D014163 |2 czmesh | |
650 | 7 | |a klinická psychologie |7 D011586 |2 czmesh | |
650 | 7 | |a pedagogická psychologie |7 D011588 |2 czmesh | |
650 | 7 | |a sociální učení |7 D000067570 |2 czmesh | |
655 | 4 | |a učebnice vysokých škol |7 nlk-pt151 | |
830 | 0 | |a Učebnice pro vysoké školy | |
910 | |a ABA008 |b Q 67 |y 0 | ||
910 | |a ABE015 |b K 2162 |y 1 | ||
974 | |f Knihy / monografie | ||
996 | |a K0181981 |b 1101002896200253 |c Q 67 |9 ABA008 |l 011 |x F |s A |f 18991230 |o 0 |t ABA008.K0181981 | ||
996 | |a K19820803 |b 11000114526M0001 |c K 2162 |9 ABE015 |l 138 |x F |s A |f 18991230 |o 0 |t ABA008.K19820803 | ||
999 | |a ok | ||
BAS | |a 30 | ||
BAS | |a OVI |a 01 |a 11 | ||
FF6 | |b aad e 001 0| | ||
HGS | |a 2 |b 2 |c 0 |d 0 | ||
HLO | |l ABA008 |a 1 |b 1 |c 0 |d 0 | ||
HLO | |l ABE015 |a 1 |b 1 |c 0 |d 0 | ||
IDV | |1 3 |a ABE015 |b ovi20010003083 |c 0003083 |d OVI |x K19820803 | ||
LZP | |b 23/19.1.2018 | ||
Z39 | |i bk198203448 |a 01 NKČR - biblio |b 20180208091435 |d NKC-UTF |u aleph.nkp.cz:9991 |m 20071210125915.0 |