Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Vladimír Chalupský, 1956-
Další autoři:
Jiří Pokorný, 1946-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
22 s.
Vydáno:
Brno : Dům techniky, 1990
Vydání:
1. vyd.
Fyzický popis:
22 s.

:


MARC

LEADER 00000nam a22000002a 4500
001 000155265
003 CZ BrMZK
005 20080922071445.0
008 970103s1990 xr f cze d
015 |a cnb000063353 
035 |a (OCoLC)39592139 
040 |a BOA001  |b cze 
080 |a 339.138  |2 MRF 
100 1 |a Chalupský, Vladimír,  |d 1956-  |7 ola2002101054 
245 1 0 |a Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty /  |c V. Chalupský, J. Pokorný 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Dům techniky,  |c 1990 
300 |a 22 s. 
700 1 |a Pokorný, Jiří,  |d 1946-  |7 ola2002110771 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:c128cf70-77b5-11e3-b0d1-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b TK-0247.934 
990 |a BK 
996 7 |b 2629986149  |c TK-0247.934  |l MZK  |r Sklad / do 24 hodin  |n 13  |w 000155265  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000155265.MZK50000155265000010 

Podobné