Prvopočáteční čtení a psaní

To chci

Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Martina Fasnerová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
282 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2018
Vydání:
Vydání 1.
Edice:
Pedagogika (Grada)
Témata:
Fyzický popis:
282 stran : ilustrace ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-271-0289-1

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 002200000177237
005 20231230180046.9
008 180213s2018----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002963412 
020 |a 978-80-271-0289-1  |q (brožováno) :  |c Kč 339,00 
040 |a TUG001  |b cze  |e rda 
080 |a 37  |2 h 
100 1 |a Fasnerová, Martina  |7 jx20111018006  |4 aut 
245 1 0 |a Prvopočáteční čtení a psaní /  |c Martina Fasnerová 
250 |a Vydání 1. 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2018 
300 |a 282 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. 
650 |a čtení  |7 ph128190 
653 |a předškolní výchova  |a psaní  |a vyučovací metody  |a pedagogický výzkum  |a písmo 
655 0 4 |a monografie  |7 fd132842 
830 0 |a Pedagogika (Grada) 
910 |a TUG001 
996 |b 316300330351  |c N 30492  |e TUG001  |h 37  |l Dospělé oddělení  |s A  |a 0  |t TUG001.316300330351 
997 |t KN 

Podobné