Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky : tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem

To chci

Kniha čtenáře provede světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Zdeněk Bauer, 1974-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
340 s. :
Vydáno:
V Praze : Nakladatelství Zdeněk Bauer, 2014
Vydání:
Vyd. 1
Fyzický popis:
340 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 21 cm
ISBN:
978-80-904272-7-3

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 4025617
003 CZ-PrMKP
005 20140401000000.0
008 171201s2014 xr cze
015 |a cnb002567860 
020 |a 978-80-904272-7-3 
040 |a ABG001  |b cze 
100 1 |a Bauer, Zdeněk,  |d 1974-  |7 jx20080124012  |4 aut 
245 1 0 |a Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky :  |b tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem /  |c [Zdeněk Bauer a kol.] 
250 |a Vyd. 1 
260 |a V Praze :   |b Nakladatelství Zdeněk Bauer,  |c 2014 
300 |a 340 s. :   |b il. (některé barev.), faksim. ;   |c 21 cm 
520 2 |a Kniha čtenáře provede světem tvorby účinných obchodních názvů.  |b První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat. Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou. Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy 
520 8 |a neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
910 |a ABG001  |b G 15076 
996 |b 5284828  |c G 15076.3  |h G9f  |l Skalka  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 23  |a 0  |t ABG001.5284828 
996 |b 5284829  |c G 15076.4  |h G9f  |l Vozovna  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 32  |a 0  |t ABG001.5284829 
996 |b 5281092  |c G 15076.2  |h G9f  |l Záhřebská  |r Vypujcka  |s A  |n 33  |a 720  |t ABG001.5281092 
996 |b 5284830  |c G 15076.5  |h G9f  |l Lužiny  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 45  |a 0  |t ABG001.5284830 
996 |b 5284831  |c G 15076.6  |h G9f  |l Opatov  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 29  |a 0  |t ABG001.5284831 
996 |b 5284832  |c G 15076.7  |h G9f  |l Novodvorská  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 28  |a 0  |t ABG001.5284832 
996 |b 5284835  |c G 15076.10  |h G9f  |l Ostrovského  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 55  |a 0  |t ABG001.5284835 
996 |b 5284836  |c G 15076.11  |h G9f  |l Vozovna  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 30  |a 0  |t ABG001.5284836 
996 |b 5284837  |c G 15076.12  |h G9f  |l Smíchov  |r Vypujcka  |s A  |n 24  |a 720  |t ABG001.5284837