Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole

To chci

Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Viktor Lechta
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
435 s. ;
Vydáno:
Praha : Portál, 2010
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Fyzický popis:
435 s. ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík
ISBN:
978-80-7367-679-7

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001
005 20170617113508.0
008 160311s2010----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-7367-679-7  |q (váz.) :  |c 629.00 Kč 
040 |a KAG505  |e AACR2  |b cze 
080 |a 376 
245 0 0 |a Základy inkluzivní pedagogiky :  |b dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole /  |c Viktor Lechta (ed.) 
246 1 3 |a Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2010 
300 |a 435 s. ;  |c 23 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík 
653 |a pedagogika  |a speciální  |a děti  |a zdravotně  |a postižené  |a integrovaná  |a výchova  |a vzdělávání 
700 1 |a Lechta, Viktor  |7 xx0001665  |4 edt 
910 |a KAG503 
996 |b 316602009468  |h RF 376  |l HLAVNI  |r DOSPELE  |s A  |a 48  |w 176785  |t KAG505.176785