Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 s. ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | |||
005 | 20170617113508.0 | ||
008 | 160311s2010----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-7367-679-7 |q (váz.) : |c 629.00 Kč | ||
040 | |a KAG505 |e AACR2 |b cze | ||
080 | |a 376 | ||
245 | 0 | 0 | |a Základy inkluzivní pedagogiky : |b dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole / |c Viktor Lechta (ed.) |
246 | 1 | 3 | |a Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
300 | |a 435 s. ; |c 23 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy -- Obsahuje rejstřík | ||
653 | |a pedagogika |a speciální |a děti |a zdravotně |a postižené |a integrovaná |a výchova |a vzdělávání | ||
700 | 1 | |a Lechta, Viktor |7 xx0001665 |4 edt | |
910 | |a KAG503 | ||
996 | |b 316602009468 |h RF 376 |l HLAVNI |r DOSPELE |s A |a 48 |w 176785 |t KAG505.176785 |