Programování pro děti : od úplných základů k programování jednoduchých her

To chci

Kniha představuje všechny pojmy potřebné k pochopení základů programování. Najdeš v ní také zábavné projekty, které ukazují uplatnění programů v praxi. I naprostí začátečníci budou moci podle jednoduchých postupů a grafických návodů programovat a vytvářet zábavné projekty. První krůčky v programování uděláš v programovacím celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Carol Vorderman, 1960-
Další autoři:
Jan Andrš
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
224 stran :
Vydáno:
Praha : Slovart, [2022]
Vydání:
Vydání první
Témata:
Popis jednotky:
Na obálce logo původního nakladatelství: DK
Terminologický slovník
Obsahuje rejstřík
Fyzický popis:
224 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
Uživatelské určení:
Pro děti ve věku 8-16 let
ISBN:
978-80-276-0325-1

:


MARC

LEADER 00000nam a22000007i 4500
001 0067737
003 CZ-BrKJM
005 20221012095951.9
007 ta
008 220916t20222022xr-a---c-f----001-0-cze-d
015 |a cnb003449196 
020 |a 978-80-276-0325-1  |q (brožováno) :  |c Kč 499.00 
040 |a BOG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 004.4/.6  |x Programování. Software  |2 Konspekt  |9 23  |7 sk136468 
072 7 |a 0/9-053.2  |x Literatura pro děti a mládež (naučná)  |2 Konspekt  |9 26  |7 sk616154 
080 |a 004.4 
100 1 |a Vorderman, Carol,  |d 1960-  |4 aut  |7 osa2015885594 
240 1 0 |a Computer coding for kids.  |l Česky 
245 1 0 |a Programování pro děti :  |b od úplných základů k programování jednoduchých her /  |c Carol Vordermanová ; z anglického originálu Computer coding for kids ... přeložil Jan Andrš 
246 3 0 |a Programování 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Slovart,  |c [2022] 
264 4 |c ©2022 
300 |a 224 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Na obálce logo původního nakladatelství: DK 
500 |a Terminologický slovník 
500 |a Obsahuje rejstřík 
521 8 |a Pro děti ve věku 8-16 let 
650 0 7 |a Python (programovací jazyk)  |2 czenas  |7 ph170668 
650 0 7 |a Scratch (programovací jazyk)  |2 czenas  |7 ph751040 
650 0 7 |a programování  |2 czenas  |7 ph115891 
650 0 7 |a počítačové hry  |2 czenas  |7 ph124512 
655 7 |a příručky  |2 czenas  |7 fd133209 
655 7 |a publikace pro mládež  |2 czenas  |7 fd133157 
700 1 |a Andrš, Jan  |4 trl 
910 |a BOG001 
996 |b 100000816941  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 01_09  |s A  |a 24  |w 0067737_0001  |t BOG001.100000816941 
996 |b 100000816942  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 40_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0002  |t BOG001.100000816942 
996 |b 100000816943  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 20_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0003  |t BOG001.100000816943 
996 |b 100000816944  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 51_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0004  |t BOG001.100000816944 
996 |b 100000816945  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 16_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0005  |t BOG001.100000816945 
996 |b 100000816946  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 71_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0006  |t BOG001.100000816946 
996 |b 100000816947  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 50_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0007  |t BOG001.100000816947 
996 |b 100000817171  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 80  |s A  |a 24  |w 0067737_0008  |t BOG001.100000817171 
996 |b 100000817603  |c II-Mn19612  |h II-Mn19612  |l 26_00  |s A  |a 24  |w 0067737_0009  |t BOG001.100000817603