Výzva perspektivy : obraz a jeho divák od malby quattrocenta k filmu a zpět
Soubor studií, které se zabývají vztahem filmu a perspektivního malířství. Téma podněcuje úvahy o roli ideologie v zobrazování, o postavení subjektu ve vztahu k imaginárním světům, k popisům proměny vizuálního pole modernity aj.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 216 s., [24] s. obr. příl. :
- Vydáno:
-
Praha :
Academia,
2008
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Vizuální studia
- Témata:
- Fyzický popis:
- 216 s., [24] s. obr. příl. : il. (některé barev.), faksim. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-200-1625-6
:
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20081819741 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20090204151145.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 080917s2008 xr afh f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb001819741 | ||
020 | |a 978-80-200-1625-6 |q (brož.) | ||
035 | |a (OCoLC)316298614 | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
072 | 7 | |a 7.01/.09 |x Umění |2 Konspekt |9 21 | |
080 | |a 7.017.9 |2 MRF | ||
080 | |a 72/76:159.931 |2 MRF | ||
080 | |a 791 |2 MRF | ||
080 | |a 791.32.01 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
080 | |a (082) |2 MRF | ||
245 | 0 | 0 | |a Výzva perspektivy : |b obraz a jeho divák od malby quattrocenta k filmu a zpět / |c Petra Hanáková (ed.) |
246 | 3 | 0 | |a Obraz a jeho divák |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Academia, |c 2008 | ||
300 | |a 216 s., [24] s. obr. příl. : |b il. (některé barev.), faksim. ; |c 24 cm | ||
490 | 1 | |a Vizuální studia ; |v sv. 2 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 9 | |a Soubor studií, které se zabývají vztahem filmu a perspektivního malířství. Téma podněcuje úvahy o roli ideologie v zobrazování, o postavení subjektu ve vztahu k imaginárním světům, k popisům proměny vizuálního pole modernity aj. | |
650 | 0 | 7 | |a perspektiva |7 ph124052 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vizuální umění |7 ph220318 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a film |7 ph114534 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a filmová teorie |7 ph189273 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a perspective (art) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a visual art |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a film |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a theory of film |2 eczenas |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
655 | 7 | |a sborníky |7 fd163935 |2 czenas | |
655 | 9 | |a studies |2 eczenas | |
655 | 9 | |a miscellanea |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Hanáková, Petra, |d 1974 červenec 6.- |7 js20060120023 |4 edt | |
830 | 0 | |a Vizuální studia | |
900 | |a ABA001 |b 17 | ||
996 | |e ABA010 |w kpw0182003 |s NZ | ||
996 | |e ABB048 |c B 20579,B 20579a |w 002412047 |s NZ | ||
996 | |e ABB060 |c VI 1368 |w 001225684 |s NZ | ||
996 | |e ABB083 |c VCDV/Dbc |w 000723101 |s NZ | ||
996 | |e ABD001 |w 990011266360106986 |s NZ | ||
996 | |e ABD020 |c F_FI-o |w 001780001207786 |s NZ | ||
996 | |e ABD024 |c 29959SIV |w 001150000079894 |s NZ | ||
996 | |e ABD103 |w 990011266360106986 |s NZ | ||
996 | |e ABE310 |c D18980 |w kpw01072185 |s NZ | ||
996 | |e ABE400 |c B5422 |w kpm0160311 |s NZ | ||
996 | |e BOD001 |w 000566828 |s NZ | ||
996 | |e BOE303 |c C19554 |w kpw0149013 |s NZ | ||
996 | |e OPD001 |w 016470000524674 |s NZ | ||
996 | |e OSD001 |c C35111 |w 000240849 |s NZ | ||
996 | |e OSG002 |c 3-7.1782 |w 001070005434076 |s NZ | ||
996 | |e ZLD002 |w 60206 |s NZ | ||
911 | |a ABA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:05db2960-a925-11e3-9d7d-005056827e51 | ||
911 | |a BOA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.mzk.cz/search/handle/uuid:05db2960-a925-11e3-9d7d-005056827e51 | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=003611845&local_base=SKC |
Podobné
-
Vyvlastněný hlas: proměny genderové kultury české společnosti 1948-1989
Petra Hanáková, 1974-
-
Odpoutané obrazy : archeologie českého virtuálního prostoru
Kateřina Svatoňová, 1978-
-
Vyvlastněný hlas: proměny genderové kultury české společnosti 1948-1989
Petra Hanáková, 1974 červenec 6.-
-
Úvod do vizuální kultury
Nicholas Mirzoeff, 1962-