Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky
Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 294 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2007
- Vydání:
- 3., rozš. a aktualiz. vyd.
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
- ISBN:
- 9788024721965
Podobné
-
Mikroekonomie
Václav Jurečka, 1943-
-
Moderní marketingová komunikace
Jana Přikrylová, 1951-
-
Strategický marketing : strategie a trendy
Dagmar Jakubíková, 1948-