Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

To chci

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Byron Sharp
Další autoři:
Petr Sumcov, 1969-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
241 stran :
Vydáno:
Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Edice:
Knihy Omega
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
241 stran : ilustrace ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-7390-618-4

:


Podobné