Psychologie trhu v obchodu a službách
Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 100 stran :
- Vydáno:
-
[Praha] :
Press21,
[2017]
- Témata:
- Fyzický popis:
- 100 stran : ilustrace ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-905181-9-3
Podobné
-
Art of creativity, aneb, Kreativita jako klíčová kompetence v době změn
Karel Chadt, 1955-
-
Psychologie práce a její užití
Zbyněk Bureš, 1924-2009
-
Vzděláváním od mistra k výrobnímu manažerovi
Karel Chadt, 1955-
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
Karel Chadt, 1955-
-
Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi
Karel Chadt, 1955-