Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství

To chci

Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne tolik jako fakt, že - opět velmi celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Marek Lapčík, 1973-
Další autoři:
Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
333 s. :
Vydáno:
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Kultura, média, komunikace
Témata:
Popis jednotky:
V prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy)
Fyzický popis:
333 s. : il. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-244-3326-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-271.697
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-271.697

Podobné