Reklama a její regulace : praktická příručka

To chci

Tato praktická příručka přináší přehled o reklamě a její regulaci z hlediska právní úpravy a praktických zkušeností z rozhodovací praxe. S přihlédnutím ke členění zákona o regulaci reklamy je rozdělena do několika ucelených celků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Eva Novaková, 1957-
Další autoři:
Venuška Jandová
Česko.
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
245 s. ;
Vydáno:
Praha : Linde, 2006
Témata:
Fyzický popis:
245 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
80-7201-601-6
Obsah:
Zákon č. 40/1995 Sb. ze dne 9. února 1995, o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-173.604

Podobné