Marketing : základy a principy

To chci

Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři:
Petr K. Procházka, 1960-
Tomáš Urbánek, 1950-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
vi, 149 s. :
Vydáno:
Brno : Computer Press, 2005
Vydání:
Vyd. 2.
Edice:
Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
Fyzický popis:
vi, 149 s. : il. ; 23 cm
Uživatelské určení:
Určeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
80-251-0790-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-168.685
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-168.685

Podobné