Marketing : základy a principy
Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- vi, 149 s. :
- Vydáno:
-
Brno :
Computer Press,
2005
- Vydání:
- Vyd. 2.
- Edice:
- Praxe manažera (Computer Press)
- Témata:
- Fyzický popis:
- vi, 149 s. : il. ; 23 cm
- Uživatelské určení:
- Určeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 80-251-0790-6
Podobné
-
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout
Dick Canada, 1945-
-
Mezinárodní bankovnictví
Petr Procházka
-
Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce
Jiří Hlavenka, 1964-