Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Vydáno:
-
Praha,
1987
- Vydání:
- 1. vyd
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Běžný fond
|
Externí sklad-Hejčín
|
552.272 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Běžný fond
|
Externí sklad-Hejčín
|
552.272 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Běžný fond
|
Externí sklad-Hejčín
|
552.272 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Běžný fond
|
Externí sklad-Hejčín
|
552.272 |
Podobné
Základní otázky psychologie
Milan Nakonečný, 1932-
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa
Sociální psychologie jako věda
Boris Dmitrijevič Parygin, 1930-2012
Psychologie a kybernetika
Veniamin Nojevič Puškin