Cesty k úspěšnému podniku : stanovení cíle : techniky rozhodování
Strategický management v praxi, Strategická analýza. Analýza prostředí. Zdroje, konkurence a strategická způsobilost. Očekávání investorů a organizační záměry. Základy strategického výběru. Strategické volby: řízení a metody vývoje. Zhodnocení a výběr strategie. Model a struktura organizace. Rozmístění a kontrola zdrojů. Řízení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- xxviii, 803 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Computer Press,
2000
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Praxe manažera
- Témata:
- management > ekonomika > ekonomie > podnikání > podniky > úspěšnost > strategie > analýzy > dodavatelé > firmy > IKEA > BMW > Rolls-Royce > Mc Donald > Shell > British Airways > Ford > Benetton > Levi, Strauss
- Fyzický popis:
- xxviii, 803 s.
- ISBN:
- 80-7226-220-3
Podobné
-
Psychologie práce : pro manažery a personalisty
John Arnold, 1958-
-
Knowledge management
Chris Collison