Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

To chci

Kniha Reklama je príspevkom k teórii a histórii reklamy. Všetky u nás vydávané knižky nás učia ako reklamu robiť a to je skvelé. Táto viac aj teoretizuje. No a načo by to študentom malo vlastne byť? Možno preto, aby sa z reklamy raz stala aj seriózna veda, ktorá má svoju históriu, potrebuje aj svoju teóriu, vlastný pojmový aparát atď.…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Pavel Horňák, 1953-2023
Další autoři:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
318 s. :
Vydáno:
Zlín : VeRBuM, c2010
Vydání:
Vyd. 1.
Témata:
Popis jednotky:
1000 výt.
Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Fyzický popis:
318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-904273-3-4 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna SKLAD
N222925