Žena a muž v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 260 s. :
- Vydáno:
-
Zlín :
Verbum,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Protipóly marketingové komunikace
- Témata:
- Popis jednotky:
- Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
300 výt. - Fyzický popis:
- 260 s. : il. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie
- ISBN:
- 978-80-904273-4-1 (brož.)
Podobné
-
Globální a lokální v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Jak posloucháme hudbu? : vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Smích v televizní reklamě
Radim Bačuvčík, 1975-