Žena a muž v marketingové komunikaci

To chci

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Radim Bačuvčík, 1975-
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
260 s. :
Vydáno:
Zlín : Verbum, 2010
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Protipóly marketingové komunikace
Témata:
Popis jednotky:
Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
300 výt.
Fyzický popis:
260 s. : il. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie
ISBN:
978-80-904273-4-1 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna SKLAD
N220302

Podobné