V hlavní roli otázka : (průvodce přípravou otázek v sociologických a marketingových výzkumech)
Příručka shrnuje základní principy přípravy otázek pro sociologické a marketingové výzkumy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 67 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Mišovič Ján,
2001
- Témata:
- Fyzický popis:
- 67 s.
- Bibliografie:
- Bibliografie na s. 66-67
- ISBN:
- 80-238-6500-5
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je nutné abyste byli přihlášeni.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Sign. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Depozitář
|
|
N146180 |
Podobné
Kvalitativní výzkum se zaměřením na polostrukturovaný rozhovor
Ján Mišovič, 1948-
Víra v dějinách zemí Koruny české
Ján Mišovič, 1948-
Pohled české veřejnosti na elity působící v politice a ekonomice
Ján Mišovič, 1948-
Komunikace ve společnosti
Ján Mišovič, 1948-
Klasikové marxismu-leninismu o veřejném mínění a jeho výzkumu
Lubomír Vacek, 1930-