Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovliňují to, jak nakupujeme

To chci

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Richard Shotton
Další autoři:
Kateřina Paterová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
211 stran ;
Vydáno:
Praha : Dobrovský s.r.o., 2020
Edice:
Via
Témata:
Fyzický popis:
211 stran ; 20 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-7642-548-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
159.95 31B98450

Podobné