Jak se učí živě? : rozhovory o inovativních školách

To chci

První dokumentární kniha o českých inovativních, alternativních, komunitních a lesních školách.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lucie Kramperová
Další autoři:
Jan Kršňák, 1979-
Institut pro podporu inovativního vzdělávání
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
335 stran :
Vydáno:
V Praze : DharmaGaia, 2018
Témata:
Fyzický popis:
335 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
ISBN:
978-80-7436-087-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 000777323
003 CZ PlERL
005 20180309072419.0
008 180206s2018 xr e cze
015 |a cnb002969872 
020 |a 978-80-7436-087-9  |q (brožováno) 
040 |a PNA001  |b cze  |e rda 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373/378:364-154  |2 MRF 
080 |a 37.0:001.895  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
080 |a (0:82-94)  |2 MRF 
080 |a (047.53)  |2 MRF 
100 1 |a Kramperová, Lucie  |7 xx0221558  |4 aut 
245 1 0 |a Jak se učí živě? :  |b rozhovory o inovativních školách /  |c Lucie Kramperová, Jan Kršňák 
264 1 |a V Praze :  |b DharmaGaia,  |c 2018 
300 |a 335 stran :  |b ilustrace, portréty ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
550 |a Vydavatel: Institut pro podporu inovativního vzdělávání 
650 0 7 |a komunitní školy  |7 ph309604  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a inovace ve vzdělávání  |7 ph242427  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |z Česko  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 7 |a medailony  |7 fd185951  |2 czenas 
655 7 |a rozhovory  |7 fd133303  |2 czenas 
700 1 |a Kršňák, Jan,  |d 1979-  |7 xx0221671  |4 aut 
710 2 |a Institut pro podporu inovativního vzdělávání  |7 pna2018985268  |4 pbl 
910 |a PNA001  |b 31B83171 
990 |a BK 
996 |b 2631118613  |c 31B83171  |l Fond  |r Hlavní budova  |n 3  |p N:P  |w 000777326  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 1  |s A  |t PNA001.PNA01000777323.PNA50000777326000010 

Podobné