Manipulation of cursed beliefs in online reviews
Když jsou spotřebitelé omezeně racionální, spotřebitelské recenze mohou mít zvrácené účinky zahrnující zpoždění v ujímání se nových produktů neznámé kvality. Pokud spotřebitelé opomíjejí, že u recenzentů došlo k samoselekci ohledně zakoupení či nezakoupení produktu, monopolista může manipulovat přesvědčení spotřebitelů … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 11 stran ;
- Vydáno:
-
Prague :
CERGE-EI,
2017
- Edice:
- Working paper series (CERGE-EI)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Poznámky
- Fyzický popis:
- 11 stran ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-7344-422-8
978-80-7343-393-2
Podobné
-
Do minorities misrepresent their ethnicity to avoid discrimination?
Nikoloz Kudashvili
-
Self-regulatory organizations under the shadow of governmental oversight : an experimental investigation
Silvester van Koten, 1970-
-
Optimal taxation with risky human capital
Marek Kapička, 1975-