Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 261 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2017
- Vydání:
- První vydání
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Poznámky
- Fyzický popis:
- 261 stran : ilustrace ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-271-0206-8
Podobné
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková, 1953-
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Radek Tahal, 1970-