Obchodní podnikání ve 21. století : obchod v tržní ekonomice, maloobchod a velkoobchod, mezinárodní obchod a vnější ekonomické vztahy, spotřebitel a obchod, výstavba obchodních jednotek, řízení obchodních firem

To chci

Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, marketing, finanční řízení, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Věra Mulačová
Další autoři:
Petr Mulač
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
520 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2013
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Finanční řízení
Témata:
Fyzický popis:
520 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN:
978-80-247-4780-4 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
339 31B56961
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
339 31B56961a

Podobné