Marketing management

To chci

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Kevin Lane Keller, 1956-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2013
Vydání
[4. vyd.]
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4150-5 (váz.)

: