Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" : co a jak ovlivňuje chování zákazníka - působení emocí, neuromarketing a možnosti jeho využití, typy spotřebitelů a jejich chování, jak se spotřebitel může bránit - sebeobrana zákazníka
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování…
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 356 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2011
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-3528-3 (váz.)
Podobné
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování
Jiří Hnilica, 1976-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
Ludmila Štěrbová, 1957-
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Lea Kubíčková, 1974-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Karel Voříšek, 1963-