Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" : co a jak ovlivňuje chování zákazníka - působení emocí, neuromarketing a možnosti jeho využití, typy spotřebitelů a jejich chování, jak se spotřebitel může bránit - sebeobrana zákazníka

To chci

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jitka Vysekalová, 1941-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
356 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2011
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Expert (Grada)
Témata:
Fyzický popis:
356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-247-3528-3 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B46656
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B46656a

Podobné