Marketing

To chci

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Tomáš Urbánek, 1950-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
233 s. :
Vydáno:
Praha : Alfa, 2010
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Management studium (Alfa Nakladatelství)
Témata:
Fyzický popis:
233 s. : il. ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-87197-17-2 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B39732
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B39732a
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B39732c

Podobné