International marketing : theory, practices and new trends

To chci

Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Hana Machková
Další autoři:
Petr Král
Markéta Lhotáková, 1971-
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
191 s. :
Vydáno:
Praha : Oeconomica, 2010
Vydání:
1st ed.
Témata:
Popis jednotky:
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
Poznámky
Fyzický popis:
191 s. : il.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-245-1643-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B38488