International marketing : theory, practices and new trends
Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 191 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Oeconomica,
2010
- Vydání:
- 1st ed.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
Poznámky - Fyzický popis:
- 191 s. : il.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-245-1643-1