Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD Thesis : obor: Řízení a ekonomika podniku
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 32 s. :
- Vydáno:
-
V Brně :
Vysoké učení technické, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu,
2003
- Edice:
- Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
- Témata:
- Popis jednotky:
- Anglické resumé
- Fyzický popis:
- 32 s. : il.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 80-214-2350-1
Podobné
-
Obchodní podnikání : studijní texty
Iveta Šimberová, 1963-