Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD Thesis : obor: Řízení a ekonomika podniku

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Iveta Šimberová, 1963-
Další autoři:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
32 s. :
Vydáno:
V Brně : Vysoké učení technické, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu, 2003
Edice:
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Témata:
Popis jednotky:
Anglické resumé
Fyzický popis:
32 s. : il.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
80-214-2350-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
391A49074

Podobné