Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

To chci

Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Aleš Spáčil, 1966-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
116 s.
Vydáno:
Praha : Grada, c2003
Edice:
Poradce pro praxi
Témata:
Fyzický popis:
116 s.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
80-247-0514-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31A97429

Podobné