Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 116 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
c2003
- Edice:
- Poradce pro praxi
- Témata:
- Fyzický popis:
- 116 s.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 80-247-0514-1
Podobné
-
Fit pro práci a kariéru
Barbara Voll, 1960-
-
Nenechte se šikanovat kolegou : mobbing - skrytá hrozba
Lenka Svobodová, 1971-
-
Naučte se myslet kreativně : kreativní techniky pro váš úspěch v praxi
Matthias Nöllke, 1962-
-
Jak nejlépe říci ne : neříkejte ano, když chcete říci ne
Monika Radecki